2009年3月9日 星期一

投拆網友們



每個月也收到一大堆網友的email,很多謝大家的支持。但........唉.......


以下是節錄網友們的email。



小君:翟生對你無私的愛,照顧你所有,真的無微不至(小君,妳令我覺得自己是...嚴重智障的小女孩......鬼要他無私地照顧我)

Kate: 你好好彩呀,有個甘好的男友,對你甘好。(難道是我執到寶嗎?嗚..為何沒有人覺得是他好彩的)


Andy:
告訴你的翟生,很欣賞他對你表達愛的方法,很有心思,很浪漫 (放心。我不會告訴他的...)

Patty:希望你嫁到比佢啦, 佢對你甘好。(係啦.....我無人要啦....邊個話我恨嫁的?!)


____________



不過.....最離譜譜是....上一次悉尼之旅,翟生只肯幫我寫了50張postcard中的3張.....


Pinky :
我真係好好彩呀 竟然收到由翟生寫既post card (嗚嗚.......難道收到我辛辛苦苦寫的47張的網友...就很不好彩嗎........嗚嗚......)

Andrew : 好多謝你的postcard, 不過我好羨慕我同學收到翟生寫那張。
.....請你以後轉去佢個blog睇啦....佢一年update一次的)

Bonnie : 希望下次收到翟生寫的postcard 啦 (無天理了...嗚嗚嗚嗚..............)



呀!仲記得襯我寫postcard時,
一打生蠔翟生吃了淨兩隻比我!(他也不是大家說的那麼好!)死求爛求他才幫我寫了3張。(還罵我無甘多隻手就唔好應承甘多人,應承了人就要自己做!嗚嗚,知啦知啦,死衰人!死衰人!)而且,他只肯幫我寫給女中學生和我的一個靚女朋友。


________________



盧騷發完了,大家唔好介意我借你們大名寫這篇blog , 哈哈。都係講下笑jor。



月中的印度之旅和我月尾去德國法籣克福。如果大家不介意甘唔好彩係收到本人寫的postcard ,就email 我啦。
(不過昨天已收到十多個網友問我可唔可以要postcard! )無得偷步呀親愛的。


好友們名額不限。


網友印度及德國各地15張,因為太多email我真係寫到手斷,上次寫左幾個鐘好似罰抄。(為了平熄以上被我利用了名字的網友們,尊貴的你們如要postcard 是優先的。)
Jesschak0623@gmail.com



投訴完畢。



(今晚老佛爺叫奴婢上去食飯,走人)