2009年3月21日 星期六

兒童不宜

.

今天晚上便去印度了


大家
Have a nice week ~

_______________



其實....我仲好純情,係第一次拍拖,第一次同男仔去旅行,只是拖過手仔鍚過面仔嫁jor......好緊張law .. 不過我已經訂了兩張單人床的房,大家不用擔心了。


空姐O:嘩!你個翟生終於得閒理你啦
JESS : 不過..在印度佢要溫公司野

空姐O:咩料呀?!我諗,係溫女同溫BIO掛

JESS : 咦~人地係女仔黎嫁~我咩都唔識嫁

空姐O:甘多人死,唔見你死....


賤格的好友們,得知我成個月無得拍拖,現在可以翟生去旅行,不停陰陰咀笑!咩事呢 ?! 不要 ,再寄一些包含性騷亂成份的SMS同MSN比我!信唔信我告妳班bitxh! .............唉,大家別誤交損友呀......呢個世界真係物以類聚嫁.......


P.S. 我條魚好番啦!!YEAH !