2009年3月16日 星期一

熱愛飛行



為了嚮應公司的口號... I CAN FLY 。我下個月.......德國法蘭克福,飛臺灣,飛溫哥華,飛紐約,飛上海,飛首爾,飛荷蘭。係...一個月內飛哂!問你死未?!真係唔係 I CAN FLY , 係 I CAN DIE ! 人地成日問我飛邊條線,我只是知道自己飛到痴線。


不過,我卻十分期待下個月的來臨....到萊恩河畔喝啤酒,又可以再在紐約又瘋狂shopping, 到上海吃小籠包,狂掃紫菜,到 風車村吃下午茶 ...每個月,如果不是放大假,如果不是工傷了,我也會盡力的飛。



其實我真的很喜歡飛。






閑時,我偷個BB來玩,(抱左佢十秒便投降....重過我,點解佢個頭仲大過我個頭),閑時,一大班小朋友排隊來廚房讚我靚!(必訣是:手中拿著一大包朱古力!問:姐姐靚唔靚?! )閑時,聽聽客人的故事。閑時,看看窗外星晨.....長途機空閑的時候多的是....和客人玩耍聊天,天空那麼大,遇上是緣份。






一個愉快的飛行,每天也分享給我遇上的她他她。