2008年9月30日 星期二

SF 08 (五) 加州大學柏克萊二

.
(題外話:
Amy : 「下次我打死翟生, 打死佢!」
Jess : 「佢尋冤得雪了, 原諒佢啦!」
Amy :「都要打死佢打死佢 ! 」
翟: 「取消近期所有gathering , 去新加坡買個唔好味的蛋糕比佢食!! 」
(阿爺第一個打死你)






Berkeley Haas School of Business是柏克萊的商學院, 由山底行到上山頂...好累呀..我要翟生推我才可以行上這裡。





這個便是他當年宿舍的common area





在柏克萊,每一個學會都可以有一間別墅。嘩!! 係唔係好誇張! 我想如果在香港都可以上莊有一間

別墅, 我GPA=1 都願意。





最美麗的回憶, 不需要照像, 全部也在心中。
看到他坐在咖啡店靜靜的一刻
我很慶幸他帶我到在這裡
告訴我最美麗的回憶




(待續..)


_______________________________________
我希望眼睛看到的, 感受到的也可以與你分享
但願世界上每一個角度也有你陪我走過