2008年9月1日 星期一

安息於風雨聲中

.

凌晨二時
拉住個行李...被召到公司開會...
很想死

更可笑的是...
我是不用工作的
只是在一架無人的飛機送我去新加坡...
就像被人遣返的難民

機長一見我們已停的說可以入駕駛艙看星星
別玩我, 我只想睡..........

我一路跟著大隊長走走走..
穿過無人的海關, 穿梭了無人煙的機場




原本看到一個沒有客人的機艙
實在有一種美的和諧, 又有一份安寧
有一份初戀的感覺
希望這班機可以做至永遠






可惜, 一分鐘後就變了一個街市..........

大隊長又來了大叫 : 「有無人想看星星, 今天天氣好好呀.....」 ( 凌晨兩點呀大佬..)
老總又大叫 : 「有無人看電影, 我會播功夫熊貓, 仲有無咩想睇...」
阿姐又大叫 : 「你地食唔食野, 有海南雞飯, 有頭等的甜品...」
大隊長又再 : 「入黎睇星星呀!!」
老總又再叫 : 「仲有咩想睇呀??!!!」
阿姐繼續叫 : 「仲有cheesecake 呀!!!」( 頂!!)

我立即後悔了說想這班機可以做至永遠 ...............


二十分鐘後
起飛前
沒人陪看星星的大隊長乖乖的回駕駛艙
老總乖乖的回位看熊貓
阿姐一手一個海南雞飯一手一個cheesecake在位中鯨吞

躺在business class 的我
終於可以Rest in peace.............


.