2009年10月8日 星期四

雪糕妹的故事(三)



當年,香港人在他鄉,幸好我有一班有閒錢洗的好姊妹飛來夢幻樂園探望我。其中一個就是CEO背後的女人R小姐。暑假時,她死了過來說要探我。( 話時話,R小姐近來與集團的主席分手了,離離合合又與CEO一切番。不過這幾天CEO飛了去楓葉國探女,棄婦R小姐約了我星期天到 IFC 下午茶..... )


R小姐來 夢幻樂園探我一星期,我簡直開心到癲左。請左一個星期去玩哂成個夢幻樂園。當然,頭炮就是來本小姐地盤水上樂園玩耍啦。當日在水上樂園R小姐竟撻著了一個救生員!晚上的成人情節過後.....R小姐便知道了廿零歲的救生員都可能係軟弱的英雄.....





JESS : 「 賤人,你以為著白色,就係白兔?! 就係純情呀?! 」

R小姐:「死姣婆,以為著藍色就無人知你發姣發鄧?!」

JESS : 「 甘我.....今日心口夠唔夠低呀?!
R小姐:「人地十一歲未發育心口都大過你,過左黎耐都唔化....」
JESS : 「嗚嗚!我去隆胸!」





好娘呀....呢個pose ... 我當年大大話話和不同的朋友在水上樂園做了廿七次。現年為中女的我,一定唔會再擺呢Dpose !!! 我怕再甘影相會比D後生女小.......記得R小姐來探我的那個一星期,真的很開心,不過我也攬著她哭了很多晚,因為當時我和了在香港的男朋友分了手。Anyway , 就如長腿叔叔的豬迪說 : 「 有笑有淚才是青春!」





回頭看看,我們由大學一年級認識至今,看著大家經歷的一切一切,我只希望妳幸福快樂。和CEO拉拉扯扯了五,六年......唉~~妳走唔 luck 嫁啦!(不過其實CEO話離左婚傘,其實我們也很懷疑係離左婚未)


R :「CEO去了楓葉國探女 (和前妻生的女)」(狂躁極度!)
J : 「我想去Vancover 的
Capilano Suspension Bridge。」
R :「關我鬼事呀!」
J : 「 不如下次我飛Vancover 時,你用後母的身份,叫你個囡囡車我去吖!」
R :「仆街死啦你!」


仲話接受高等教育,(R小姐現在讀緊碩士課程).....仲講粗口!!世風日下!!!