2009年10月12日 星期一

虫之報恩

.




每日一蘋果
虫虫親近我


今天切蘋果皮時,發現了佢
立即叫哂在自修室溫書的弟弟s回家
還有拉了在房中打機的妹妹出來開了家庭會議


點樣好?!我們圍住條虫足足半個鐘
(你看我成家人都是極為無聊的)
半小時後,最後決定去下面花園放生
不過又怕佢無野食
所以就決定送埋個蘋果落去


臨走時,我弟弟大叫
「等等!可能會有虫之報恩!」
因為細個時大家都聽過有白狐之報恩,白鳥之報恩
咩咩救了小動物,
日後就會變成美女以身相許或者送好多$$比你!



所以我們四個又圍住條虫....「如果你日後想報恩....


Jess : 「 我想住渣癲山!」
妹妹:「 我想嫁比周魚文!」
大孖:「我想全世界人信!」
細孖:「我想要FF13 限定版PS3!!」


然後我們四個便送了條虫還有牠的龍床(蘋果)去了下面花園的草蕞裡!
喂!!快高長大呀!然後快D報恩呀!!

.