2009年10月21日 星期三

免費午餐

.
跑到北京~
在飛機上我四處玩耍
因為飛機Business Class
只有幾個客人
阿姐叫我這個閒人四周跑跑巡查業務!
四周吹水後發現原來成架飛機,無人識出北京找好野食!!

天呀!不是嗎!每次北京機也是美食團.....

我拿著一支筆一張紙

由機尾行到駕駛艙

「有無人跟我出去食好野 ?」

最後本人以大陸導遊的身份帶了一隊人出去威

________________





是次午宴主題是京菜狂食。首要任務是老屈機長請食飯!!因為他說每一次空姐們都唔湊佢玩,食野唔遇佢一份,( 鬼咩,同你食飯.....唔通收工食飯都要講英文....最慘是連是非也要用英文講呀頂你......很累!)不要面的我們老屈Captain要請食飯...(濕濕碎啦!尊貴的Captain 賺$109700一個月......)


本人帶路第一站就是翟生也讚好的「北京大董烤鴨店」






瘋狂叫菜之宴即將開始,因為我是導遊的關係,我發板!首先叫番兩隻片皮鴨先啦!唔洗錢wor ! Captain 萬歲!這裡的片皮鴨皮脆肉香,真係龜有龜味,鴨有鴨味!這裡的師傅會在客人面前立即片皮,功架十足。片皮鴨最鮮味的就是要用蘋果木烤鴨,所以在香港很難吃到好好味的片皮鴨。( 不過我忘記了問這裡是否用蘋果木烤鴨...當住係先啦!~~)





手起刀落!我切!!!





很不錯,這裡的烤鴨比較不太油膩,適合香港人的口味。先食個芝麻餅餅





再來的叫踏雪尋梅,是冷盤的竹筍,非常之甘~新鮮






再來是紅薑皮蛋~不過我是不吃皮蛋的,唔知咩味道~





再來四個菜,先是香燒羊架,大家說係不‘蘇’的但十分之香及滑嫩,不過我不吃羊的。仲有蒜蓉豆苗尖,兩個炒飯口感是中東的米飯,非常非常之好味,我很喜歡呵呵~大家也讓給我吃~





香so大蝦





例食!松子桂魚~後面兩杯是口水雞~真係好味到無朋友~





好戲在後頭!這裡的蘋果拔絲,是我呢個鄉下妹.....食過最好好好食的蘋果拔絲,甜度剛剛好,又香又脆食到傻左,老Cap說笑要提議大家一起請假留在北京,食多幾餐~傻豬~~少食多滋味呀~





地址:朝陽區團結湖北口3號

Tel : 010 65822892 , 010 65824003 (一定要打去訂位呀)
收費:食到嘔收費為每人大約250