2009年10月22日 星期四

悔不當初

.

北京飲飲食食之後......
得閒無事做....
膽粗粗約了一個北京的按摩師
上我房刮砂和拔罐
我.是.從.來.都.未.試.過.的( 真係身痕... )


一開始刮砂我便後悔.....
痛到小那媽.....
拔罐時,叫到走廊到聽到
(人地唔知仲以為我在房玩SM)
別人說什麼拔完會很舒服的
但我拔完之後,只有恐懼,痛苦和驚愕的回憶


後來師傅說我的背太薄,太少肉所以拔罐會特別痛
(他媽的我明明拔之前問過佢, 當時話是只有小小痛)


回香港後,我便開始生病了....
背脊瘀哂又痛連睡覺都睡不好....嗚嗚....
又給媽媽罵了一大爛餐
無病無痛學咩人身痕去刮砂和拔罐
打電話問問老佛爺
她說不要一次過又刮砂又拔罐身體會受不了

唉......悔不當初





想問呢....D印會幾時先肯散
返工時....有個印突左出條頸.....(太陽出來了~~啦啦)