2010年1月7日 星期四

執法小先鋒



終於可以回來香港了
剛由加拿大回來
以乘客的身份
我簡直可以為所慾為做盡一切一切平日不能在飛機做的事

事件一

睡醒走到經濟客艙散步,嚇見一個中國籍女子和一個男孩由洗手間出來,成.個.廁.所.地.下.都.係.尿! (呢個情況在美加的長途機成日出現,每次我都嬲到震)小喇叭!佢仲好似大安旨意叫個男仔在地下痾尿是對的!妳當經濟客艙係難民營呀?!我大叫一聲:「喂!咩事呀你?」女人:「咩呀?!咩呀?!」佢仲要挺起個心口大我!(街童呀?!大嬸)「甘大個廁所你盲嫁?!個仔條賓周唔夠長就唔該你抱起佢,你估佢係狗呀?!教佢周地痾?!我而家要用廁所,你即刻入去抺番你個仔D尿先好出黎!」

我一手叉腰,手指住個地,再露出風雪女皇的兇狠眼神,佢最後死死地氣去左洗廁所。

換了平日的我們....只可以無奈而友善的向她露出怨恨無比的笑容說:「小姐,你唔可以甘嫁~下次唔好啦~」而她會露出一面‘ 關我鬼事 ’的樣子走了去。


事件二

過度活躍的小孩,不把把水和杯麵倒在走廊,(可憐的空姐抺了十七次地,訓話了他二百次也無用)他再不停不停的拍打前面的椅子,扯前面可憐乘客的頭髮,那個正是本。小。姐。的頭髮!再也忍不住,拍檯,起身,大叫: 「再拍,再扯就叫警察拉你坐監!」當然其他乘客會好好奇,那個小孩裡扯什麼!講你都唔信,呢個年代,原來真係仲有細路怕警察。


事件三

在廚房門口站站,竟然有個人指住我叫:「Give me a water now 」我仲要成身係著睡衣的!平日我做客時我都會拿給有禮貌的人,但甘無禮貌的就要教教他!

「We are the passenger , Why I have to give you the water ? Why don't you give me the water NOW ?! 」( 你真係當阿姐流的!)

「OH ,Sorry , sorry , I don't know that you are not the Cabin Crew ~~ 」( 扮Nice )

「 Even you ask the Cabin Crew , learn to say ' PLEASE ' , which taught in Kindergarten 」


真係唔好意思,你不尊重自己,也不要期待別人尊重你!點解點解呢個甘文明的世界,仲有甘多無禮貌的人

__________________


Anyway , 仲終返屋企好開心呀~