2009年11月5日 星期四

性. 愛





阿姆斯特丹的性愛博物館位處市中心,在荷蘭有空不防到此一遊。故名思義,博物館內住是關於性愛之物和不同國家的性愛歴史。古今中外的性愛圖片,故事,人像也在館中可見一二





在性愛博物館中的三層,我覺的很舒服自然。最起碼在館中的感覺不是帶著有色眼鏡去看 SEX。其實「 食色,性也。」飲食,性慾乃人之本性。 不過在中國人社會 Sex 始於都會令較傳統的人難於啟齒,就如我嫲嫲上個月見到我時還和我說:「唔好同D男仔拖手呀,一壓低你訓低,就會生BB嫁啦!」我妹便立即駁咀:「嫲嫲,家姐粒 ‘ 守宮砂 ’ 仲係手背,十年前。」





查實的我是十分之甘Open mind , 所以有不少友人告訴的他們的故事。其實幾個女仔走埋一齊唔你講買衫扮靚就係講男人講sex。就好似男人走埋唔係講車講波就係講女人一樣。女人女人之間真係無咩秘密。我身邊女性朋友的男朋友表現如何,點都略知一二。





說到趣事,記得讀大學時好友給男友出賣,好友哭訴男友雖然 ‘ 唔太得’ 都唔介意,佢仲竟然出去滾。DLS ! 唔得仲要學人出去滾! 我地成班女仔 login 入左去人渣的email , 幫佢成個Email list ,包括公司。朋友,同學等等,我地都send 左一封email 出去。 內容大致為:「呢個男人(名+身份証號碼)又軟又不舉,兩分鐘包完事落床著褲,而家仲要學人出去滾!」女人無咩叻,你要佢唔好過,佢最叻where爛塊面,攬住同你一齊死。


最後玩大左,條 poor guy 兇我地要報警,我地班八婆又大Q佢話要到時同成個警局唱佢不舉 ! 唉~~好男不與女鬥,三歲 Peter仔都識的道理,個 poor guy都唔知。在差館我地成班女仔,一人一句 , 再見到班警察望住個poor guy 陰陰咀笑又要懶正經落口供,真係到而家諗起發夢都笑醒。






話說回頭,以香港如此繁忙的城市,情侶之間相處的時間少,做愛的次數都是全球倒數尾二,更別說要好好享受性愛。正如好友董生所說:但願有生之年,移民到歐洲地區,好好去享受悠閑,享受在床上纏綿相擁的美好時光。