2009年11月3日 星期二

再戰花家怡園

.





空 肚出戰花家怡園,繼本人已十九幾次出征。所以我精挑細選呢幾個菜式真係堅好味道!當然第一味就係叫鴨先啦~~我很喜歡這裡包烤鴨的秘製醬料,而 且他們的配料除了有青瓜和菜之外,還有菠蘿,哈密瓜等水果,清清的水果味原來是十分配合烤鴨及醬油的味道 !!極~~~之好味!本小姐好NIKE !





再來是這個真的一再回「 北京咩咩雞 」(我已經忘記了個菜名,大家去到看menu 是有圖畫的)。呢個「 北京咩咩雞 」巴之閉了,真係.無.奶.牛.地.~好味道!!





在花花盤中,除了有滑滑的雞,有脆麻花,生菜,麵條,蕃茄等等,精華就是那個醬料!醬料是微辣且有一點花生醬的味道真係一個字~~正!





這個素鴨~不錯不錯~~不過唔明點解.....有真鴨食,仲叫呢個素鴨呢~~兩個字:貪心





這是~「咩咩牛肉」唔記得個名啦!因為我不吃牛的,不知什麼味道~~





例菜!唔食唔安樂的「 松子魚 」~在北京間間店我都會叫呢條魚~





魚腐西蘭花





這個是雞湯 '溺' 菜 ( 我是文盲...唔識寫 ), 很滑





又係甜品時間了 香so 竽頭條, 十分鬆化,又香竽頭味~很喜歡吃竽頭味的東西!!如雪糕和任何餸菜!





南瓜仔甜品






北京五式甜點






花家怡園
地址:北京東城區東直門內大竹街235號
電話:(8610) 64051908 / 64030677
價錢:食到反檯後,每人只是....$120