2009年9月15日 星期二

楓葉國清晨

.




早上六時起床,時差令我很疲累
這一年沒有飛美加機是因為我真的很累
穿起跑鞋, 空氣清涼得像可人
跑步了半小時,耳朵有涷得有點刺痛
看到滿街楓葉, 我想一兩個月後便看到紅葉滿地





來到溫哥華最大的使命是
為老佛爺買保鮮紙
老佛爺聖旨下令:
奴婢Jess趕快到楓葉國買呢個牌子的保鮮紙比本太后





今天我站在超級市場
望著保鮮紙的架
大檸樂.....! 點解無嫁?
我每一行每一個架找了十九萬次
一小時後..我確認了...頂...真係無嫁!!
再去一間
都無呢個Brand name!!!
我今鍋真係跳機自盡都唔那掂
唔通下個月要飛去多倫多買?!

JESS : 老佛爺吉祥. 奴婢有辱使命,未能帶西洋保鮮紙回國
老佛爺: 做小小野都唔得,本太后賜你小賤人白綾一條,妳自己死埋一邊



___________________



幸好
薇薇說發散了加拿大空姐朋友幫我找~
真係上天打救奴婢
薇薇 You are my ANGEL !!





.