2009年7月26日 星期日

檳城美食記



芭椰島旁就是浮羅交怡了
島上沒什麼好做,不過這裡的日落很美
一大群比堅尼少女在沙灘跑來跑去
簡直是男人的人間天堂
曾幾何時我也是18的少女....唉...
現在我被歸納為很傷自尊心的一群﹣中女

(雖然我沒有周秀娜的樣子身材,但翟生常常都讚我係最正的!!你看他的樣子就知我係佢心中的女神啦!嘩哈哈!我好簡單的,全世界一個男人覺得我係最好的就夠了~~)





我和翟生游水後便去了食海鮮了
我份人比較實際
餓住個肚睇日落我啋你都傻





檳城有一間叫東方海鮮舫
真是很好味,又超抵
在香港$1000蚊的海鮮,當地$300蚊埋單
翟生很比心機的選海鮮,
我們不停的的老闆娘說:「好窮呀好窮呀!計平D啦!」





椒鹽瀨尿蝦真係好好好食呀,
椒鹽味好香,又不會太咸
我一個人食左三碗飯





呢個蠔仔麵只是5元正,不過有超多蠔而且很很很好味
係翟生的至愛
因為我可以常常飛來這裡,所以我把所有都讓給翟生食
J:「食啦食啦,我成日都可以食」
翟:「你都食啦!」
J:「你食啦!」
翟:「好啦!」(超大口啖的食下去)
J:「嘩!你好自私呀,真係食哂唔留比我...」
翟生立即由口中吐番哂出來...無奈說說:「比你食啦!」
(係咪好嘔心呢?! 他常常都是這樣的白痴, 最後我們再叫了一碟)





這個生蠔真的很新鮮
全完比得上我們在悉尼Fish market 的澳洲生蠔
翟生是超級生蠔Fans
一次可以食好多好多
不過少食多滋味呢你懂不懂












很想拍下所有食物,
不過未等我影相之前,
翟生都食都半碟
(最過份是那碟帶子西蘭花,得番兩粒帶子!!離譜)





海鮮舫是在海邊的
平日一可看看風景
吹吹海風
我穿了翟生在意大利買給我的裙
~很喜歡呀~
晚上又可以吹吹海風





東方海鮮舫 ( Oriental Seafood Bonanza )_
Address : 42 Jalan Tanjung Tokong 10470 Pulau Pinang.
Tel : 04-8904500


_______________________________



我希望眼睛看到的
感受到的也可以與你分享
但願世界上每一個角度也有你陪我走過



.

.