2009年7月19日 星期日

大水魚





前數天
翟生送了我一個小小的袋子
打開裡面全是我用開但又定期唔見哂的髮夾
全部都係我最喜歡的花花和粉紅色夾

近來的生活真的很忙很辛苦
好友見到我的更表問我還可以頂下去嗎
真的很窩心
我要努力呀!!!!!三年呀!!!!!!





打風過後,天色真的很好呀
我坐窗邊,想到不是每天也有這麼好的天色
很少在家的我今天也算好運了
大自然已經告訴我們人生的道理
我都相信難過的日子過後,
生命正必可以更精彩



____________


J : 「 髮夾你買左幾多錢呀?」
翟:「好平呀....十五蚊一隻,三十蚊一對,買左二百幾蚊囉」
J :「二百幾蚊買呢幾隻野??!!!」
翟:「都唔知你地女仔D野要幾錢....」



真係唔知佢係傻左定白痴..........

.