2009年5月21日 星期四

噴火之行

.






因為
阿翟生大人殿下話 : 已經溫完CFA
所以
我們今日已經飛去左 Pulau Paya
玩浮潛了~~~~
一個星期後見






_________________________________


我剛做了二千幾蚊一次的激光
專業的美容帥千萬叮囑我
唔好去曬太陽

不過今日浮潛返酒店後
覺得自己有d似............
古天樂.......
明明翟生幫了我塗防曬的!!!!為什麼!!???

正想噴火告間防曬公司時
翟生拿著自己那支(黑鬼油....愈曬愈黑的太陽油)
大大聲講 : 明明倒左呢支太陽油好多幫你茶面嫁?! 點解你甘黑嫁?!!


我而家想殺人噴火




_______________________________________



我希望眼睛看到的
感受到的也可以與你分享
但願世界上每一個角度也有你陪我走過




.