2009年5月6日 星期三

翟生! 別忘記你是痴線的!




昨晚,翟生一句:「妳唔開心就陪你傾到開心才睡覺。」我仲唔又喊又o爹咩,足之傾電話傾到凌晨五點。(我知大家一定想,你自己做錯事仲學咩人訴苦呀姣婆 ?!!)不過我知錯了,但希望以後做好D,唔好再激嬲尊貴的老佛爺大人芭芭拉千歲千歲千千歲。


其實真係唔知點樣道歉好,心中多難過,又怕她會變成一生一世都討厭我。(想問而家仲興唔興奶奶打家嫂呢家野呢.......好驚呀)老佛爺是一個有本事又能幹的女人,難怪她生氣我這個做事拖泥帶水無尾飛陀的奴婢。


今天我整天也很不開心,翟生也不停安慰我說是小事一樁。


翟:「我陪你散心去玩下,好唔好?」
J:「唔洗啦.....你5月尾有考試,6月頭又考CFA.......」
翟:「我心中有數了。」
J:「是但聽日去香港公園行個圈算啦.......」

一分鐘後


翟:「你前幾日咪話好掛住兩年前我們一起去羅馬時吃的薯仔Pizza?」
J:「係又點?你DHL比我呀?」
翟:「如果有人肯聽晚同你飛過去羅馬食pizza過Weekend,星期一返到香港.....」
J:「聽晚?!」
翟:「你而家唔開心,唔通下年先去呀?!」
J:「痴線!聽日飛,邊有機票呀?」
翟:「得啦,我會攪掂,聽晚陪妳飛,機場見。」


痴線的....他用了5分鐘,決定了陪我明天飛去羅馬......
他已經處理了機票的問題!比他溫CFA更 efficient
係的。20個小時後,我們便會在前住羅馬的飛機。


別忘記你已應承5月中陪我去浮羅交怡一星期玩浮潛慶祝我條腰好番
別忘記你是5月1日才開姑溫書。
別忘記你是5月尾要考試
別忘記你是6月頭又要考CFA


痴線的....


痴線的....



_______________________






這張相是兩年前剛在意大利認識翟生時拍的照,圖中是他偶像但丁的墳墓。他在那裡發呆了很久,我們當時還是普通朋友,我覺得他很怪。他又常說但丁寫的神曲好好看....我覺得他很悶。可惜,天意弄人,後來我就和這個又怪又悶的人談起戀愛了。(是的,我們是在意大利相識相愛的~~~呵~呵~很肉麻吧。)




。。