2009年5月16日 星期六

飛到暈左

,

我好似未打完
1)與翟生的印度之旅(三月)
2)自己的德國遊記 (四月)
3)與翟生的羅馬之旅(五月)

因為太忙了............


___________________________


新加坡
上海
檳城
非洲
澳洲
印度
臺灣
又係新加坡


我由明天起,幾乎係無一日o係香港.....直至六月

因為我.頂!

全部假期都係外國放!

喂?! 公司你咩事呢?我洗唔洗見男朋友呀?!

我男朋友唔係做空少的,你估他奉旨陪可憐的我飛嗎?(不過我六月放21日大假~~!! 嘩哈哈

仲有點解我下個月個姦表,同隔黎做港龍個fd甘似?


.