2009年5月14日 星期四

我會努力的


人生不同時候,就像有不同的事情要做
時間的agenda像在手中,又像抓不緊

原本一直計劃今年會報讀我想讀的碩士課程
後來,又轉了決定
今年七月開始讀另一個四年的語文課程

唉........媽媽會失望嗎?

也許由我做了空姐開始...也許媽媽已很失望了
(算了算了...我一開始也是衰女)


我可以做的就是努力

如果我這年可以有能力讀好這個四年的課程
我便下年便報那個碩士課程

不知一次過讀兩個課程可以嗎........


不過,我知要比心機

讀不完那個語文課程,我唔嫁......

(拿拿拿!!! 妳小心D講野,今年都廿四啦!)



其實
我唔想我第日個仔和同學講

我仔:「我爸爸好叻嫁。佢成日教我做功課」
同學:「甘你媽媽呢?」

我仔:「媽咪淨係識買衫,佢無一樣野叻過爸爸,我唔會問佢功課,特別係數學科,成日教錯人!」


嗚..........嗚...........
翟生正衰人
第日生BB前一定要約法三章

唔準你教我個BB做功課!
(唔通幫你生BB,仲要比你個BB歧視我蠢過你呀?!)


_________________







媽媽
我還記得拋出帽子前對妳的諾言
我會實踐的

(今天晚上翟生在科大溫CFA,明天我會買個早餐拿去給他。加油呀!)