2008年10月8日 星期三

L.A. 惹的禍

.
正在工傷中, 大家別約我了
受傷的我遠負L.A....
為的便是吃一個很想吃的麵包
和見一個將會離開LA的T先生
(因為如果T先生一離開LA, 就無人車我去那間好好味的店吃麵包了, 所以我,負死都仆住去....)

T先生將離開LA
他之前是i banker
佢請我在海邊吃的早餐..
呆左...
前菜是生蠔......










我問係唔係做 i bank的人都是要食甘豪的早餐,
他說我痴左線
謝謝你 , 雖然你有妄想症, 但你令我過了十分快樂的一天
唉, 你走左我黎LA就無人同我玩啦.....













下次你黎香港我請!!!!!!!!!


T先生將回來發展
T : 「香港的貝沙灣係唔係好靚嫁?」
J : 「嘩! 你想買呀?!! 你是但比個一千呎的工人房我住, 我免費幫你看屋啦............(下刪一千字)」


現在是4:35 am......
我甘得閒打甘大篇野
係因為時差呀...嗚...很累又睡不了..............
又很想念L.A.的麵包了.........
T 先生, 我可唔可以叫外賣呀.....



.