2008年10月23日 星期四

飛機小品




真人真事,親身經歷

J: 先生,我今日有雞肉飯,仲有魚薯菜,你想食邊一樣呢?
客: 甘我要魚,我老婆要雞啦
J: 唔好意思我聽唔清楚,可唔可以講多一次呢
客:(好惡好大聲)我係魚,我老婆係雞
J: ...........Or....


J : 先生,請問你想飲咩呢?
客: 我要女兒紅
J : 先生我得法國的紅酒同澳洲的白酒,仲有啤酒和雞尾酒
客: 甘有無九江雙蒸,二窩頭都得
客: 我個女要維他奶
J : ................


J: 先生,我今日有牛肉飯,仲有魚薯菜,你想食邊一樣呢?
客: 我要豬
J: 唔好意思......我今日只有牛肉飯,仲有魚薯菜.......
客:甘我要雞啦
J: (死左)


唔知係我表達能力有問題....定咩事........
以上情況,經常發生
問你死未