2008年10月15日 星期三

早日康復




這只是返工的....
還有一櫃去街的
大家可想而知
我媽媽照顧我多費神

上身短得要命
冬天入風的很冷
下身我的裙鬆得可以給媽媽著
一年改了三次腰

半個月休息養傷至今,
醫生說最好養傷三星期
我月尾開始有另外還有半個月的大假未放

半月工傷
半月大假後
又不用飛


Dear Jess,

Please be informed that you have been rostered for the training for Business Class on all aircraft types. Subject to your successful completion of the training, from 20 NOV, you may effectively be rostered for operation in Business Class.

Thank you for your contribution and we hope you will equally enjoy your new role.

Yours sincerely,
XX Tsoi
Career Development & Resourcing Manager

____________________________

每天和好友下午茶
足足一個月放假
其實心中暗暗的
很想飛

原來我很喜歡這工作
希望大家在Business Class 見到一個健康的我