2010年8月21日 星期六

地獄柔情



昨天,陪翟生去看跌打,因為好日都唔做運動的他一打波就領左野。行到街市時,見到一個老婆婆在擺地欄,翟生和我蹲下一直在選選選,後來我看中了一兜沖涼鴨仔,「好啦,我要兩個!幾錢呀婆婆?」「15蚊一個呀」我又本住師奶的本性:「買兩個平D啦,平D啦。」婆婆:「好啦平5蚊啦。」


後來,我見到翟生比錢時,佢都係比了婆婆30蚊。離開後我問他:「點解明明25蚊你都係比30蚊個婆婆呀?」翟生:「人地婆婆出黎,賣少少玩具,想用自己的能力賺少少錢。你買呢D玩具都是用多餘的錢,又何必計較呢5蚊呢?!5蚊阿婆可以買一餐飯的餸,你呢?! 5蚊你買盒檸檬茶都無左啦!」原來,地獄師樓的人,都不是時時也算死草的。原來兩個人一起,真的要互相學習,互相進步。