2010年8月1日 星期日

超級必殺投






晚飯過後,我開始同佢在廚房鬥爭了半個鐘
雖然我已經出了我的超必.....讓左半個大脾比佢坐
但礙於我這中女吸引力有限
死o靚仔完全漠視我大脾的存在
最後佢出超必.....
大喊
OK ....我輸左...
byebye 薯片 (嗚..我都想喊...)





而佢媽媽...那個擁有36F的媽媽
完全無帶 bra 地在我們這堆飛機場小姐的廚房
餵.人.奶!
一手抱起呢隻可以一手推開我的小魔怪
一手拉起件衫....
大家也看得目瞪口呆
我急急說因為安全理由請她回位坐著餵人奶
(其實主要都是為免大家弱小的心靈再受傷害....)
她走了後,廚房三個也未嫁出的大家也不約而同地問:
「係咪生左BB就可以甘大......!!!???」