2010年8月18日 星期三

又黎料



繼我去倫敦拿錯了另一個去日本的同事的提手行李,再上一次留了自己手袋在北京的航機上,今日又黎料............


今日因為飛了N甘多個鐘,而我又18個鐘完全無瞓(係呀!我可要賴地硬!!)放工之後 , 我拿錯了另一位同事的寄艙行行李回家呀....我半跑半跪半磕頭地趕回機場,看到那位阿姐像吞了幾個手榴彈一樣站在行李認領處。當然大家也知我們公司客人的巴閉程度,所以做了十多廿年的阿姐也訓練有數地笑著說:「‘ 不要緊。 ’」。這個「‘ 不要緊 ’」 真是有史以來最令我心寒的不要緊。唉~~希望佢睇開D,唔好返鄉下落我降頭。嗚嗚....我知錯了阿姐大人千歲千歲千千歲。


同我飛的同事,總有人難逃一劫....
(太累,瞓覺.....)