2010年4月30日 星期五

曾經(四)只談晚餐






晚上我們去到能望到Manthannth 夜景的 The River Cafe 。多年前來過之後,對它的入口即融的鵝肝仍然念念不忘。





當 然這些所謂的高級法國餐廳,一看Menu 便知每道菜也是餵猫份量。認識我的人都知我是餓鬼托世,加上我這份藍領的工作,食少D野都頭暈身慶。我對著那個Appetizer 的Menu 諗左十萬年都未決定好。「妳想食咩呀?」「er....又想試鵝肝,又想食生蠔...又想食Tuna...比我諗下」然後....一早已忘記每次和我食飯他又開始那瘋癲的習慣。每一次佢都唔會比時間我去諗食咩野,我們一起時,試過無數次食飯一次過叫哂餐牌上所有前菜和甜品。今次在我極力反抗下,我們 兩個人叫了四個前菜.....


當然我很不知醜的在這所謂高級餐廳開相機拍照。





Yellowfin Tuna

Tuna 上加牛油果,又點點的芝麻香。Tuna 非常之鮮味。





Foie Gras Two Ways

登登登鄧!那個鵝肝,外面薄薄微脆,但入口即融。紅酒的香味加上鵝肝那個口感,完住唔個知點形容,一個 ‘ 正 ’ 字 !下面是外面鬆化裡面軟熟的麵包,吸收鵝肝流出來的汁液~~嘩!





River Café Oysters

烘 Islanf Oyster ,濃濃的芝士香味配上wild sturgeon魚子醬,以黑椒烘焗,食過芝士後蠔身仍然很爽,味道很出很濃。





Taylor Bay Scallop Ceviche

Scallop ,加以一些香草配味。


終於食完前菜啦.......個 Waiter 好 wonder 我地會叫幾多個主菜。放心,在我表示只能再吃下一條毛的情怳下( 其實不是的 ),我們回復正常人類份量只叫了兩個主菜:





Maine Lobster Special

這是去了殼的龍蝦,非常之嫩滑,上面有炸過的芊絲....我原本就是很愛吃芊頭的人,癲狂的食哂芊絲後,我笑問 waiter 可否用未吃的龍蝦去換一碟芊絲,後來那個餐廳 manager 來送了一大碟芊絲給我這個麻煩的客人。





Colorado Rack of Lamb

他叫的羊架。我從小時候開始...........便不吃可愛的羊咩!!所以唔知咩味道。


甜品時候,他又上身啦....不好意思的說一句....本小姐的食量真的很癲狂.......熟識我的人都知我心情好時,一個人可以鯨吞三個甜品,食完飯食甜品時可以食 番轉頭黎多個麵,一個人在酒店可以食一加侖的雪糕。所以在他如此熟識我, 我都無什麼好掩飾....他一次過叫了五個甜品比我試。餐廳經理終於忍唔住走過來說,如果我可以食得哂,可以額外三個甜品唔收錢!嘩!睇小我啦!一年前,在銅鑼灣某高級餐廳小婢一個人叫了兩個 set dinner , 那個 Manager 說我食得哂唔收錢,甘我咪食左一個免費晚餐law !!! 而家我身邊仲有個男人幫口,真係預左有免費甜品啦!






Chocolate Marquise Brooklyn Bridge
用朱古力做了 Brooklyn bridge , 加上 hazelnut chocolate moose, 甜到入心入肺!





Goat Cheese Cheesecake
記得好似少少咸好滑,加熱情果雪糕。真係好好好味呀!





Sorbet Plate
菠蘿,橙,牛奶味的 Sorbet,菠蘿酸酸的很fresh ,很久沒有吃 Sorbet 啦!





Caramelized Apple ~ Almond Tart
很愛很愛 Caramel apple 的我清了這一碟。薄薄的 tart 皮入有 caramel apple 。




呢個...咩名呀....
已經....食唔落....完全無印象,佢幫口食哂!~yeah ~~ Free Desserts !!!!


知....埋單時, 那個經理和一班waiter 真係呆Q左。我和他們chat 了很久,突然為了自己的食量很自豪!(當然可能他們會認為我有病和生蟲!)其實又唔係我一個食哂,仲有他!但大家都當他是透明,不停盛讚我的食量。無咩長處的我,真的忍不住在blog 用大長篇打出這個戰績呀 YEAH! 阿 JESS 個肚萬歲!!!



The River Cafe
Address : 1 Water Street, Brooklyn, NY 11201, United States
Tel : (718) 522-5200 必須訂位
Price : 四個甜品,兩個主菜,食五個送三個甜品,一支紅酒 :350USD



.