2010年4月7日 星期三

遊記


從來不是好友,不能忍受和我相處,更遑論去旅行





經過呢條路我成個頭樹葉,成頭亂哂
JESS:「嗚....剪哂佢!剪哂佢!」
FD 1:「買頂人地掃街既帽比佢帶啦!好煩呀!」
FD 2:「去垃圾站執張紙皮比佢啦!」





一手推開道門
Jess :「嘩~佢屋企樓底甘高嫁!」
FD 1:「喂!你甘就入左人地屋企甘大膽,出番黎啦!」
FD2 :「死野番黎啦!我唔想去派出所擔保你呀!妖~!」
小妹妹:「媽~~!」
Jess : 「死火!閃人!」





下午十二時
Jess :「好肚餓呀!我要食飯!」
兩個友人對望一秒,露出一個「佢又黎啦!」
Fd 1 :「十點半你咪食左一碗粥,三個包,一條油炸鬼!」
Fd 2 :「九點半佢仲食左我地的兩個梨,一包餅!」
Jess : 「好餓呀!斷人衣食!殺人父母!」
Fd 1 :「唉,你自己去前面阿叔度買兩隻蕉啦!」
呢個阿叔:「兩蚊!」用極煩嫌的眼神賣左兩隻蕉比我