2010年5月19日 星期三

嚴禁抽煙....



1)客人在我機洗手間吸煙給有我捉到了
2)為了報復,他在餘下的機程對本小姐大呼小喝,
.......還刻意倒到一地食物要我收拾

3)受不了氣的我,跑去跟經理投訴
4)OK ! 我是有公主病的,難道可以隨你苛斥嗎?!
5)經理說:「放心別哭,一開機門他便知味道!」
6)一開機門有一排人牆:警察,高級督察,督察,
.......機場保安,公司保安....總共有十三人!

7)嘩!警局的人手真的非.常.充.足!
8)高級督察叫我把詳情說出,再去落個口供
9)一排人牆圍著那個客人,質問他抽煙的事情
10)我躱在警察後面細聲說:「他還大聲罵我呀.....」
11)警察哥哥:「你仲大聲鬧人地有無搞錯?!」嘩....好 man 呀警察哥哥~


12)後來得知落口供和一大堆善後要三個鐘。
........「嘩....」的一聲哭了出 來....

13)今天是這個月唯一天翟生有空和我拍拖的日子
14)其他日子翟生都不在香港工作
15)現在你是要罰那個抽煙的賤人,還是要罰我?!
16)督察哥哥:「呢個男人等你幾個鐘都唔得就換第二個男友啦!」
17)一面眼淚鼻涕的我:「你知唔知有香港幾多女人嫁唔出呀?!」
18)一班空姐跑出來和議:「係呀係呀!拍拖是陽光和空氣!」
19)督察哥哥對手下:「甘你盡力落口供快D手,如果佢嫁唔出入你
...........數嫁啦!」

20)我指著另一個又大隻又型的警察哥哥:「可唔可以入佢數呀!」





最後我用了寶貴的兩小時去盡公民責任