2010年3月25日 星期四

眼訓.....快打



早上起床,我仍是很累
公司的事情令我親身有感團結就是力量
不枉我集會時叫都聲沙,又再email 給我在信報工作的朋友
詳情不再說了,才女已寫了個世紀Version





起床一次過鯨吞吃了兩個出前一丁(就係上面的一盤麵)
咩鬼甘肚餓明明昨天晚上我已經食左兩碗飯
宵夜又食左一個腸仔包和一碗雪糕...
阿媽成日話我前世一定係餓死
近月來早起會到樓下買報紙
上星期報紙叔叔:「早晨!唔洗飛呀?!上次keep 左份比你,你又無黎買。」
報紙叔叔記得大部份客人...很親切呀~





下午為了找一種黃色....找了兩個鐘....我頂
(當然係一邊找,一邊看電視,一邊玩電腦....)
好在最後都比我溝到出來...收拾顏料時
我把書櫃一半顏料拿出來洗塵...
好亂呀....嗚....





晚上十二時收工.訓覺......




.