2008年11月10日 星期一

最好的老師


今天晚上談到我要考IELTS
文盲的我
很擔心考唔好


翟:「我幫你補習,兩個月一定得。」
J:「我英文好差.....」
翟:「我有方法教你」
J:「係咪嫁.....」
翟:「我溫左一個星期, IELTS Grammar 9 分 」
J:「甘你比心機教我啦!」
翟:「甘你比番補習費我!」
J:「嘩!」
翟:「還你一世比我囉 」
J:「口花花!」

多謝你幫我補習
多謝你晚上給我的意見和支持我
呢三個月我會比心機溫書啦
_______________

在我努力游說下
物理冶療師說:「飛啦飛啦!試下同你公司講」
如果可以飛番,我會是但買幾件衫慶祝可以飛
如果唔可以飛,我會碌爆翟生張卡洩憤
明天見公司醫生了,大家祝我好運