2010年6月14日 星期一

Damn ....



今天終於有機會開開心心拍了一日拖
明天又要飛了...嗚....又要返工
(雖然我剛放了五天假....)
翟生送我回家後 30秒
發現未比幅畫佢
我開門大口叫:「翟生!」....頂...無人應
佢電話因為睇戲時關左無開番
我唯有拿拿林跑出去搭電梯飛落街
電梯呀 電梯呀 你肯死上來未呀?!
狂奔途中....踩了坑渠蓋.....仆了街...
終於來巴士站...





Damn ...
只差30秒
就是30秒
我看著車尾說 沙 yo 啦啦
回家時一面憤怒無奈
坐在長椅有幾個金毛死飛仔吹口哨大叫
「靚女,幅畫好正 bor !做咩著甘少布甘性感呀!」
憤怒掩蓋了我原本都已經無咩的理智
「吹咩吹!甘叻返屋企吹你老豆啦!」