2010年6月10日 星期四

鯨魚肚

.




雪糕當飯食的夏天又來了
雖然我飛左去得4度的寒冷地方
但都係磨滅不了我要一個人鯨吞一盒雪糕的意志
當你在街上見到,一個癲婆拿著一盒家庭裝雪糕狂食時
請別猶疑,大叫我的名字啦!





講到雪糕
New Zealand Natural 是我的至愛呀!

在香港廿幾三十蚊一杯食一啖
我頂你吖,食到我破產到滿足唔到我丁丁的慾望
天生飢民我前世係餓死的
我就再挑戰自己極限
飯後,去買了一盒 946 ml 的 cookies and cream





食左20分鐘
我發現用手拿著雪糕盒在街吃
下面的雪糕會變成湯....溶Q哂
(我應該在飛機偷些乾冰,包褢雪糕周圍)
一路行返酒店,翟生不斷吱吱地發出:比一啖我食得唔得...
我也慷慨地分了一些湯給他喝
最後我一個人用了30分鐘
食。哂。成。盒。
出奇的...
回到酒店
我仍可吃下一個蘋果和兩片餅乾
翟生:我真係要努力工作,原來呢個世紀仲有餓死老婆瘟臭屋的可能......

.