2009年8月31日 星期一

一啖沙糖一啖....



昨天的飛行十分開心呀
根本上,成程機除了派餐的時候
成班空經也聚在一起說男朋友(和我好聊的人....都係如此無腦袋的)
下機後一直聊聊聊到出閘
我竟然見到翟生接我機
^^

心花怒放的我
翟:「好掛住你呀!不過......」
J:「咩呀?」
翟:「我.......今日突然收到一個緊急的email......後日要出一個business trip 半個月....」
J:「咩呀?!!!!」
翟:「對唔住呀....我去唔到紐西蘭呀.........」
J:「咩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!」
翟:「我會補償補償補償補償補償補償,遲D同番你去邊到都得」
J:「補你條命,你同你公司結婚啦!」


是月本小姐極度狂噪

現在我後日便要一個人去一星期紐西蘭!

原本諗住帶佢鄉下仔去食好好味的安格斯牛排

仲有一齊去食好新鮮好味的羊架

仲有一齊去食好出名的紐西蘭青口

仲有一齊去農場看羊咩,螢火蟲洞

................


嗚好想喊呀.....