2008年8月26日 星期二

道歉情書



Jess :

對不起, 又令你生氣。真的很想念你已經有半個月無見面了, 你好嗎?

已經工作至看了七天的日出, 每天也聽著你哭哭啼啼的說要傾電話要我返香港, 另一邊電話的女人也瘋癲地追著我說: 「今晚你有空, 就到我房......可以嗎..... 上幾年盤數有d問題, 我想你從頭做一次。唔急的, 最緊要快! 」

我心中真的暗暗許願全世界變態女partner 嫁唔出,再比人呃哂d錢....

後來盤數計來計去都唔對路, 細問下原來big 6的同事說唔見左一個月數, 所以按記憶作了一個月數......Or...原來係甘的.....多謝佢地創意...我可以睇多一個月日出了.....亦就來可以變番單身...

妳說在新加坡買了蛋糕和點心, 還有日本的溫泉蛋要我立即回香港吃。寶貝我知妳很體貼。可知我每天吃著big 6 的廠飯的我又何嘗不想吃吃正常的食物.....但唔努力工作又點可以讓你得閒去下新加坡買蛋糕和點心...得閒去下日本買溫泉蛋呢我的寶貝

妳說賺多少錢不重要, 最重要是開開心心的過日子, 謝謝妳, 真的賢良淑德。每次見你都是很開心的說:「條裙靚唔靚呀??!! 新買的 !」還有每個月幫妳找那三張信用卡卡數時...我便會不奇然想起妳的一句:「賺多少錢不重要, 最重要是開開心心的過日子」我突然又想起女Partner 一句:「唔急的, 最緊要快! 」

我都係決定唔再怪女Parnter了....

每年我都好驚比人借去audit team, 因為我的寶貝妳每天在玩樂永遠不知我公司aduit是地獄。

希望妳不要為那新加坡的蛋糕和日本的溫泉蛋生我的氣了, 為了妳的蛋糕和雞蛋, 今天已一邊吃廠飯一邊Jobs DB 了。


對不起妳的
翟生

p.s. 謝謝卡夫卡給我靈感


.



.