2008年12月26日 星期五

悉尼(一)~戰鬥機艙


聖誕前起飛,一早已有心理準備全機滿座,忙過打仗。點知我班機,一波未平一波又起....因為Economy Class 全機滿座, Business Class 只有數個貴客。全機十個空姐都跑了去Economy Class 幫手....

不幸的我,起飛不久已被一個中國藉男子非禮!大佬呀!你以為我pat pat 肥就無知覺呀!! 我完完全全的感受到他下體狠狠的撞到我差一點成個扑低! 我立即說:「先生,麻煩你尊重一下!」他立即身有屎的大口叫:「你說什麼?!我老婆坐在我旁邊....X&% 他媽%#@」 然後他厚顏無恥的走回位,在我面前鍚佢個老婆!!!


嘩!世界變啦!你有老婆好巴閉咩?!我男朋友夠坐在前面Business class , 信唔信我叫佢落黎同你隻揪!
最後我向了老總告御狀,當然全機空姐都知道了他淫魔的真面目!男同事都十分幫忙和我們掉了位........


一波未平一波又起.....在派餐時,一個女子在我面前失去知覺的...轟一聲暈倒在地上,嘩!嚇得我立即不停呼叫:「 Are you ok?! Shoes E 媽些??!!Die 左Blue ?!!!Die 左Blue ?!!! Come 些咪打??」 之後足足忙了成個鐘...中間不說了......後來佢終於醒番... 我亦因為跪在地上照顧她,對絲襪爛哂...對腳瘀哂 算了算了,個客無事就算了......... 之後又有客嘔,仲同一時間超過十幾個BB一齊喊


我想快點下機.......救命


________________________


了酒店..
為了轉間海景房在lobby
搞了半小時

轉頭又找不到翟生
原來他一個人死了去cafe 飲咖啡

是不是找死
返房你就跪玻璃






這個是Sydney 的Da
rling Harbor。
即是情人港

回到房中

只有那個在business class 飲飽食醉的衰人有心情欣賞風景






而受盡折磨的我 洗澡後便立即昏迷了




(待續..)


_______________________________________



我希望眼睛看到的, 感受到的也可以與你分享
但願世界上每一個角度也有你陪我走過